کلاهبرداران

وبلاگی برای آشنایی و مقابله با کلاهبرداری
مشخصات بلاگ

وبلاگی برای آشنایی و مقابله با کلاهبرداری
بار کج به منزل نمیرسه

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ

کلاهبرداری قاضی قلابی از مغازه داران

«خبرجنوب» نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل عنوان یکی از قضات دادگستری شهرستان، اقدام به اغفال مغازه داران و کسبه می کرد، خبر داد.

سرهنگ حسین ارجمند مزیدی گفت: در پی دریافت مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان یکی از قضات شهرستان اقدام به کلاهبرداری از چند شهروند کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: فرد کلاهبردار با مراجعه به چند نفر از بازاریان و کسبه خود را قاضی دادسرا معرفی و با اغفال سوژه های خود با خرید اجناس از شاکیان اقدام به کلاهبرداری و ارائه چک قلابی در قبال آن کرده و متواری می شد.

به گفته سرهنگ ارجمند مزیدی، ماموران با تجزیه و تحلیل اطلاعات مردمی و تلاش شبانه روزی، سرانجام متهم را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند . متهم نیز به ۲۵۰ میلیون ریال خرید با عنوان جعلی اقرار و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به اعتراف صریح متهم به بزه ارتکابی از عموم شهروندان درخواست کرد: در معاملات و خرید و فروش ضمن حفظ هوشیاری، مانع رسیدن افراد شیاد به نیت پلیدشان شوند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۱
خاص نگار

کلاهبرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی